tiistai 19. helmikuuta 2008

Kuinka monta päivää on kesään?

Kevät tulee. Sen tietää siitä, kun aamuisin herätessäni kouluun on jo valoisaa ja auringon ensi säteet osuvat maahan. Sen tietää myös siitä, että linnut ovat alkaneet laulaa. Toisinaan kevään jopa haistaa aamuisin ovesta astuttaessa. Vaikka huolestun suunnattomasti siitä, että huomaan kevään merkit nykysin jo helmikuussa, en silti voi olla odottamatta jo kesää. Minä olen kesäihminen henkeen ja vereen. Minulle talvi on pelkkää selviytymistä seuraavaan kesään.

Niin, ja sitten itse aiheeseeni. Ajattelin esitellä teille ostoslistaani kevättä varten. Tässä tulee siis lista siitä, mitä minä haluan kevääksi hankkia.

1. Leveälahkeiset housut


Sytyin aikanani varsin hitaasti pillilahkeisille housuille. Muut talsivat niissä jo toista talvea, kun minä vasta harkitsin esikoisteni hankintaa. En siis ole ehtinyt käyttää kyseistä punttimallia muutamaa vuotta kauempaa, ja nyt pillit saavat väistyä leveiden lahkeiden tieltä. Ehkä juuri tästä syystä minua purjelahkeet eivät ole hirvittäneet. Olen huomannut, että monet pillilahkeiden vannoutuneet ystävät ovat haukkoneet henkeään tajutessaan, että 70-luvun housumalli on taas in.

2. Mustat ballerinat


Mustat ballerinat ovat jo klassikko. Tarvitsen ensi kevättä ja kesää ajatellen ehdottomasti uudet mustat sirot ballerinat. Edelliseni vetelivät jo viime kesänä viimeisiään. Kankaiset tai nahkaiset, jalokivillä tai ilman; tunnistan kyllä omani, kun ne kohdalle osuvat.

3. Punaiset nilkkurit tai saappaat


Tiedetään, kyseessä ei ehkä ole kesäisimmät kengät mitä kuvitella saattaa, mutta kyllä kesälläkin on viileitä iltoja! Punaiset nilkkurit tai saappaat ovat kuuluneet toivelistalleni siitä lähtien, kun edeltäjänsä sanoivat sopimuksensa irti. Etsin siis täydellistä punaista elämänkumppania piristämään asua kuin asua.

4. Korkeavyötäröinen hame


Tahdon löytää omalle vartalotyypilleni sopivan korkeavyötäröisen hameen. Paperipussivyötäröstä plussaa. Ps. Kuva ois kiva.

Mitä sinun ostoslistaltasi löytyy? Mitkä ovat sinun must-hankintasi tulevaa kesää ajatellen?

Kuvat:
H&M
Ellos
Bianco footwear

Ei kommentteja: