keskiviikko 16. huhtikuuta 2008

Ohi on!


Viime syyskuussa aloitettu suuritöinen projekti on vihdoin ohi. Olen oman tiimini kanssa aloittanut täysin tyhjästä, ja näiden kuluneiden kuukausien aikana luonut tapahtuman, joka viime viikonloppuna onnistui loistavasti. Olo on onnellinen, helpottunut ja iloinen. Torstaina lähdemme projektin päättävälle risteilylle. Sitten se on ohi.

Blogimme aavemmainen hiljaisuus on omalta kohdaltani johtunut täysin yllä mainitusta projektista. Viime viikot ovat olleet kiireisiä ja stressaavia, joten aikaa päivitykselle ei ole ollut. Esitänkin nöyrimmät pahoitteluni lukijoille. Lupaan panostaa tulevaisuudessa enemmän And we say: "Ihanaa!":n.

Kevät tekee todellakin tuloaan. Täällä oli tänään todella aurinkoinen sää. Ilma ei ehkä ole vielä kauhean lämmin, mutta olen silti ulkoiluttanut tekonahkatakkiani ahkerasti heti ensimmäisten auringonsäteiden ilmaannuttua. Tänään ulkoilutin ensimmäistä kertaa gina Tricotista pääsiäisenä ostamiani korkeavyötäröisiä ja todella leveälahkeisiä farkkujani. Olin juuri hakemassa postia postiluukustamme farkut jalassani, kun minulle täysin vieras mies tuli juttelemaan minulle. Hän oli huomannut farkkuni, ja ilmeisesti ne olivat tuoneet hänelle hänen nuoruutensa mieleen, sillä hän kertoi minulle kuinka pojillakin oli aikanaan oltava vastaavanlaiset farkut. Mies myös ihmetteli nykyistä pillufarkkumuotia, ja mietti mahtavatko nuoret pystyä riisumaan farkkujaan edes yöksi pois.



Kuvat täältä

Ei kommentteja: